​UNI-TEL - Én løsning der rummer det hele

uni-tel_logo_rgb_600x200_2

Uni-Tel Oneconnect - Hosted telefoniløsning

Oneconnect er en hostet telefoniløsning, som ​Birk TeQ A/S og Uni-Tel i samarbejde forhandler, installere og servicerer.

Uni-Tel Oneconnect giver dig en let integration af fastnet og mobiltelefoni - Såfremt du allerede har en hosted telefoniløsning, kan de eksisterende IP-telefoner ofte tilkobles. Flere af de kendte mærker såsom Polycom, Cisco, LG, Snom, Yealink, aastra og Mitel er testet af Uni-tel og fungere.

​Jeres eksisterende internet forbindelse, bliver omdrejningspunktet for al telefoni ind og ud af virksomheden, via løsningens IP telefoner. I visse situationer kan det dog være nødvendigt med en dedikeret Voip bredbåndsforbindelse kun for telefoni, hvilket vi selvfølgelig også er behjælpelige med.

Mobiltelefonerne kan nemt integreres i løsningen. Herigennem får mobilbrugerne nem adgang til telefonsystemets mange funktioner, dette igennem kodning eller via den tilgængelige mobil app. Hvis det ønskes, kan en ren mobilløsning også opsættes.

​Oneconnect er en fleksibel løsning, som kan skræddersyet efter netop jeres behov, og kan udvikles i takt med jeres udvikling.

Uni-Tel tilbyder nogle af markedets mest fleksible pakker, og kan let skræddersyes efter jeres medarbejderes behov. 

  • Nem op eller nedjustering af mobilabonnementerne - så de passer til medarbejderne
  • Vælg frit mellem Telenor eller TDCs net
  • Ingen bindingsperiode

Nedenstående finder du en liste over de funktioner, som automatisk medfølger i Oneconnect løsningen, disse er til rådighed via IP-telefoni og/eller Mobiltelefoni.

Ønsker du mere information om priser og mulighederne med oneconnect kan du kontakte Henning Mogensen på tlf. +45 97 12 66 35 eller e-mail hm@birk-teq.dk. Du kan også udfylde vores kontaktformular

​Se mere om One-Connect her​

Find den løsning som passer, til den enkeltes behov:

uni-tel - mobilpakker

Interaktivt Dashboard​

One-Connect dashboard giver adgang til masser af muligheder og kan tilpasses så kun det relevante bliver vist. Dashboard giver bla.:

  • Omstilling til interne og eksterne kontakter
  • Smart og hurtig fremsøgning af brugere
  • Oversigt over telefonnumre i kø
  • mulighed for at trække ventende kald direkte fra køer
  • Direkte integration med brugerens profil i One-connect

dashboard_379px

One-Connect App​

one-connect_app_billede

​​Få det fuldeoverblik over One-connect, via App'en, som løbende synkroniseres med det øvrige system.

Uanset hvor medarbejderen er, har personen altid adgang til de nødvendige ting - Det sparrer dig for administrationen

App'en er i øvrigt grati

Uni-Tel Mobil erhvervsabonnementer

Med Birk TeQ og Uni-tel får i en fleksibel løsning, med frihed og gennemskuelighed.

​Vælg Uni-Tels mobil erhvervsabonnementer og få:

  • Ingen binding - hvis du ønsker det!
Med Uni-Tel erhvervsabonnementer kan du slippe for den normale binding. Binder du 1 EU Flex abonnement, opnår du rabat på all dine abonnementer.
  • Taletiden tælles i sekunder, og ikke pr. påbegyndt minut.
  • Datadelingskort
    Få op til 3 sim-kort til samme abonnement, og fordel dataforbruget.
  • Tale til EU, Norden og USA inkluderet
  • Fritvalg mellem TDC og Telenor
    Mængden af tale til udlandet, kan justeres til den enkelte medarbejder.

Læs mere om de generelle vilkår for Erhvervsabonnementerne her​

____________________________________________________________________________________________________________________​

Med One-Connect  får du:​

​Banke-på eller fælles optaget

Der er mulighed for banke-på. Er der både mobil og IP-apparat tilknyttet brugeren, kan man vælge at have fælles optaget, så mobilen ikke ringer, mens man taler i sit IP apparat og omvendt.

Bru​ger (lokalnummer)

One-connect har en fleksibel lokalnummerstruktur. Hver bruger har ét lokalnummer, som kan dække over både mobil og IP-apparater.

CSTA One-connects

CSTA giver mulighed for at integrere med omstillingsborde, statistikmoduler og andre tredjepartsprodukter.

Dashboard og opkaldsstatistik

Overblik over, hvor mange der ligger i kø, og hvor længe, max-tid for køerne og den samlede taletid for de enkelte brugere.

Direkte nummer

​Der kan ringes udefra direkte ind til den enkelte medarbejder. Det forudsætter oprettelse af en nummerserie.

Forstyr ikke

Det er nemt at slå Forstyr ikke til på både mobil og IP-apparat.

Gratis interne opkald

​Alle kald mellem brugerne i One-connect er gratis. Det forudsætter, at mobiltelefonerne er på det danske mobilnet.

Hjemmearbejdsplads

​Det er nemt at oprette et lokalnummer hjemme hos medarbejderne. Der kan nemt og enkelt installeres en softphone på hjemme-pc’en.

Hurtig opkald

​Det er muligt at oprette lokalnumre på eksterne kontakter. Indtaling af egne beskeder Du har mulighed for selv at indtale alle de lydfiler, der skal afspilles i systemet.

Køfunktion

​Med køfunktionen er du sikker på, at opkaldet bliver besvaret. Og du kan dele informationer med dine kunder, mens de venter. Du kan også selv vælge, hvilken musik de kan vente til. Flere forskellige køtyper til forskellige behov, og du kan besvare kaldet både på mobil og IP-apparat.

Landekodestyring

​Har du mange udenlandske kunder? Du kan sende alle kald fra Sverige til din svenske medarbejder uden en masse omstillinger.

Manglende internet

​Er uheldet ude, og du mister din internetforbindelse, vil dine One-connect mobiltelefoner stadig kunne modtage og foretage opkald. På den måde vil du stadig kunne servicere dine kunder.

Mobil applikation

Med One-connect app’en har du mulighed for at omstille kald, se status på dine kollegaer, melde dig ind og ud af køer, samt ændre profil.

Mobil web applikation

​Med mobil web app har du mulighed for at se status på dine kollegaer, melde dig ind og ud af køer, samt ændre profil. Virker på alle tablets, smartphones, pc’er, Mac mm., som understøtter HTML5.

​Navneopslag af indkommende opkald

Se navn og nummer på den, der ringer. Vi slår op i 118 og sender informationen til telefonens display.

Omstilling

Du har valget mellem kold omstilling (blind) eller varm omstilling (præsentere kaldet). Det er også muligt at lave omstilling fra One-connect app’en.

One number

Indgående opkald kan modtages på enten mobil, IP-apparat – eller begge – du bestemmer! Ved udgående opkald bestemmer du også selv, hvilket nummer du vil præsentere – skal det være firmaets numre eller dit mobilnummer, det er op til dig. Gælder mobil, nationale og internationale numre.

Profiler

Mulighed for at oprette flere profiler som kan dække forskellige situationer. Er du i møde, er du på kontoret… Der er et utal af muligheder. Profilen kan ændres ved hjælp af en simpel tastekode (eller via app).

Telefonsvarer

​Til både medarbejder og virksomhed. Modtag beskeder som enten e-mail eller sms.

Tids- og kalenderstyring

Hvornår har din virksomhed åben? Det styres nemt og simpelt, så kunden ikke venter forgæves, hvis der er lukket.

Trækning af kald

​Hvis telefonen ringer hos en medarbejder, der ikke er til stede, er det muligt at trække kaldet fra en hvilken som helst anden telefon, både mobil og IP-apparat.

URL-kald

​URL-kald kan indsende indtastede oplysninger f.eks. i et CRM-system, i en database eller på en webside. Det kan f.eks. dreje sig om registrering af start eller slut for arbejdstid eller selvaflæsning af varmepumper mv.

Valgmenu (IVR)

​Tast-selv til kunden. Kunden kan indtaste et nummer, hvorefter kaldet sendes til relevant medarbejder eller kø.

Velkomsthilsen

​Første indtryk tæller. Lav en personlig velkomsthilsen.

Ventemusik

​One-connect kommer med 5 KODA-fri ventemusikgenrer. Har du lyst, kan du naturligvis uploade dine egne mp3-filer.

Viderestilling ved optaget/intet svar

Ved optaget eller manglende svar kan du viderestille din telefon til enten telefonsvarer eller et andet internt, nationalt eller internationalt nummer. Du bestemmer også selv, hvor lang tid din telefon skal ringe, inden kaldet bliver viderestillet.

Vis og skjul nummer

Vælg selv, om dit nummer skal vises ved udgående opkald. Styres ved hjælp af en enkel kode eller fra din app.​

Gode tilbud lige nu​

Super godt tilbud på LED lyskilder

Læs mere her

Skift det gamle oliefyr ud !

Læs mere her

Kontorets åbningstider​

Åbningstider:

Mandag til torsdag » kl. 7.00 til kl. 16.00

Fredag » kl. 7.00 til kl. 15.00

Kontakt til medarbejdere:​

EL afdelingen

Tele&Data afdelingen

Sikrings afdelingen

Fokus på manglende praktikpladser​

Firmainfo

​Birk TeQ A/S

CVR: 85735519​​

Adresse

Hedelandsvej 7

7400 Herning

Kontakt

Telefon: +45 97 12 66 35

E-mail: post@birk-teq.dk

webuser_647847 i Herning, Midtjylland, DK på Houzz

Kontakt

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt