​UNI-TEL - Én løsning der rummer det hele

uni-tel_logo_rgb_600x200_2

Uni-Tel Oneconnect - Hosted telefoniløsning

Med Uni-Tel One-Connect får I en topprofessionel, hosted telefoniløsning. One-Connect er let at tilpasse til alle virksomhedsstørrelser og alle behov. Samtalekvaliteten er i top, det digitale omstillingssystem er let at bruge og fungerer både på mobil og desktop.

Brug eksisterende hardware

Hvis I allerede har en hosted løsning, kan I ofte genbruge jeres eksisterende IP-telefoner. Dermed kan I høste alle fordelene ved Uni-tel uden at investere i ny hardware. Alle kendte mærker såsom Polycom, Cisco, LG, Snom, Yealink, aastra og Mitel er testet af Uni-tel og fungerer perfekt med løsningen.

Alt kører via nettet

Jeres eksisterende internet-forbindelse bliver omdrejningspunktet telefonien. I visse situationer vil det bedste valg dog være en såkaldt en dedikeret VoIP bredbåndsforbindelse kun for telefoni. Vi rådgiver om, hvilket valg, der er bedst og installerer naturligvis begge løsninger.

Mobil og fastnet integreres

Integration af mobiltelefoner er enkelt og ligetil. Mobilbrugerne får adgang til telefonsystemets mange funktioner, enten igennem kodning eller via Uni-tels mobil app. Det er også muligt at opsætte en ren mobilløsning.

Løbende tilpasning til jeres behov

Uni-tels platform One-Connect er fleksibel og kan skræddersyet efter netop jeres behov. Tilpasningen sker både fra start og i takt med at jeres forretning udvikler sig. Uni-Tel tilbyder nogle af markedets mest fleksible telefonipakker, som indeholder en række fordele. Herunder fx

·​Nem op- eller nedjustering af mobilabonnementer så de passer til antal medarbejdere

·​Frit valg mellem Telenor eller TDC’s net, så I har den bedste dækning uanset område

·​Ingen bindingsperiode

·​Sekundafregning

Masser af smarte funktioner

Når I vælger en One-Connect løsning følger der en lang række smarte features med, som I kan benytte efter behov. Herunder bl.a. omstilling, telefonsvarer, til- og framelding til køer og meget mere. Se den fulde liste over features nedenfor, både til mobil og fastnet.

Nem opstart

Birk Teq A/S og Uni-tel har et stærkt hold af erfarne teknikere, som sammen sikrer en god og gnidningsfri opstart. Trygt, stabilt og uden udfald.

Kontakt os

For mere information om priser og muligheder med One-Connect kontakt              Henning Mogensen på tlf.​+45 97 12 66 35​ eller e-mail hm@birk-teq.dk

Se også nedenstående film.​

For at se denne Youtube video skal du acceptere marketing cookies

Administrer samtykke

Interaktivt Dashboard​

Det interaktive dashboard gør det let at bruge telefonløsningen i hverdagen. Tilpas selv brugerfladen via drag & drop så hver medarbejder får den optimale oplevelse.
 

Dashboardet indeholder bl.a. …

 

  • Omstilling til interne og eksterne kontakter
  • Smart og hurtig fremsøgning af brugere
  • Oversigt over telefonnumre i kø
  • mulighed for at trække ventende kald direkte fra køer
  • Direkte integration med brugerens profil i One-connect

uni-tel dachboard

One-Connect App​

one-connect_app_billede

​​

Med One-Connect-appen er telefonsystemet altid med i lommen.  

Den synkroniseres automatisk med det øvrige system, så uanset, hvor medarbejderen befinder sig, er der altid adgang til alle nødvendige ting.


Uni-Tel Mobil erhvervsabonnementer

Med Birk TeQ og Uni-tel får i en fleksibel løsning, med frihed og gennemskuelighed.

Vælg Uni-Tels mobil erhvervsabonnementer

Læs mere her

Microsoft Teams

En Uni-Tel løsning er selvfølgelig fuldt integrerbar med Microsoft Teams

Læs mere her

​​Læs mere om One-Connect

Læs hvad andre kunder siger

                        henning - profil

teams logo

__________________________________________________________________________________________________________________​

Features i One-Connect - overblik​

​Banke-på eller fælles optaget

Banke-på-funktion, hvis telefonen er i brug. Er der både mobil og IP-apparat tilknyttet, kan man vælge at have fælles optaget, så mobilen ikke ringer, mens man taler i sin IP-telefon og omvendt.

Bru​ger (lokalnummer)

Fleksibel lokalnummerstruktur. Hver bruger har ét lokalnummer, som kan dække over både mobil og IP-telefoner. ​

CSTA One-connects

CSTA giver mulighed for at integrere med omstillingsborde, statistikmoduler og andre tredjepartsprodukter.

Dashboard og opkaldsstatistik

Overblik over, hvor mange der ligger i kø, og hvor længe, max-tid for køerne og den samlede taletid for de enkelte brugere.

Direkte nummer

​Der kan ringes udefra direkte ind til den enkelte medarbejder. Det forudsætter oprettelse af en nummerserie.

Forstyr ikke

Slå ”forstyr ikke” til på både mobil og IP-telefon – enkelt og ligetil.

Gratis interne opkald

​Alle kald mellem brugerne i One-connect er gratis. Det forudsætter, at mobiltelefonerne er på det danske mobilnet.

Hjemmearbejdsplads

​Det er nemt at oprette et lokalnummer hjemme hos medarbejderen. Installering af softphone på hjemme-pc’en foregår nemt og uden besvær.

Hurtig opkald

​Det er muligt at oprette lokalnumre på eksterne kontakter for hurtigt opkald. Desuden kan egne beskeder indtales i alle de lydfiler, der skal afspilles i systemet.

Køfunktion

Med kø-funktionen er du sikker på, at alle opkald besvares, ligesom du kan dele informationer med kunder, mens de venter i kø. Du kan også selv vælge, hvilken musik de kan vente til. Der findes flere forskellige kø-typer til forskellige behov, og kaldet kan besvares både på mobil og IP-telefon.

Landekodestyring

​Har du mange udenlandske kunder, så benyt landekodestyring og send fx alle kald fra Sverige til din svenske medarbejder. Uden talrige omstillinger.​

Manglende internet

​Er uheldet ude, og du mister din internetforbindelse, vil dine One-connect mobiltelefoner stadig kunne modtage og foretage opkald. På den måde vil du stadig kunne servicere dine kunder.

Mobil applikation

Med One-connect app’en har du mulighed for at omstille kald, se status på dine kollegaer, melde dig ind og ud af køer, samt ændre profil.

Mobil web applikation

​Med mobil web app har du mulighed for at se status på dine kollegaer, melde dig ind og ud af køer, samt ændre profil. Virker på alle tablets, smartphones, pc’er, Mac mm., som understøtter HTML5.

​Navneopslag af indkommende opkald

Se navn og nummer på den, der ringer. Vi slår op i 118 og sender informationen til telefonens display.

Omstilling

Du har valget mellem kold omstilling (blind) eller varm omstilling (præsentere kaldet). Det er også muligt at lave omstilling fra One-connect app’en.

One number

Vælg selv, om indgående opkald skal modtages på mobil, IP-telefon eller begge. Ved udgående opkald bestemmer du selv, hvilket nummer der vises. Gælder både mobil, nationale og internationale numre.

Profiler

Opret flere profiler som kan dække forskellige situationer, fx hvis du om du er i møde eller ledig. Mulighederne er utallige. Profilen kan ændres ved hjælp af en simpel tastekode eller via app.​

Telefonsvarer

​Til både medarbejder og virksomhed. Modtag beskeder som enten e-mail eller sms.

Tids- og kalenderstyring

Hvornår har din virksomhed åben? Det styres nemt og simpelt, så kunden ikke venter forgæves, hvis der er lukket.

Trækning af kald

​Hvis telefonen ringer hos en medarbejder, der ikke er til stede, er det muligt at trække kaldet fra en hvilken som helst anden telefon, både mobil og IP-apparat.

URL-kald

​URL-kald kan indsende indtastede oplysninger f.eks. i et CRM-system, i en database eller på en webside. Det kan f.eks. dreje sig om registrering af start eller slut for arbejdstid eller selvaflæsning af varmepumper mv.

Valgmenu (IVR)

​Tast-selv til kunden. Kunden kan indtaste et nummer, hvorefter kaldet sendes til relevant medarbejder eller kø.

Velkomsthilsen

​Første indtryk tæller. Lav en personlig velkomsthilsen.

Ventemusik

​One-connect kommer med 5 KODA-fri ventemusikgenrer. Har du lyst, kan du naturligvis uploade dine egne mp3-filer.

Viderestilling ved optaget/intet svar

Ved optaget eller manglende svar kan du viderestille din telefon til enten telefonsvarer eller et andet internt, nationalt eller internationalt nummer. Du bestemmer også selv, hvor lang tid din telefon skal ringe, inden kaldet bliver viderestillet.

Vis og skjul nummer

Vælg selv, om dit nummer skal vises ved udgående opkald. Styres ved hjælp af en enkel kode eller fra din app.​

Firmainfo     

​Birk TeQ A/S         

CVR: 85735519​​

Adresse

Hedelandsvej 7

7400 Herning

Kontakt

Telefon: +45 97 12 66 35

E-mail: post@birk-teq.dk

webuser_647847 i Herning, Midtjylland, DK på Houzz

Direktør

Sten Engsig Madsen

Kontakt

 
 
 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt